Saturday, February 11, 2012

malas da nk citer

saya da malas nk cerita... bg summarry jela eh...
test lesen kete x pass.. next week repeat..
maka menyebabkan lebih lama saya perlu duduk sini...
xde la lama sgt pon 4-5 ari je..
adik lelaki saya suka saya fail sbb dia kata saya xyah balik awal2..
dia xtau nenet saya kat kpg tu dah mengerah2 saya suh balik awal2...

saya ok je nk duduk 2 juta tahun dgn ayah dan adik2 except stranger tula..
td semut dimasuki gula.. mementang la aku sorang je duk kat rumah... nk ckp aku la tu tutup bekas gula x rapat..
aku dah dengar dia membebel dr atas... tp buat2 x dgr.. turun dgn gerak perlahan... pastu bila aku da turun dia tanya aku ada buat air x tadi... cesss

simple la.... bg sahabat2 yg tinggal serumah.. pernah ke nampak aku buat air??? apetah lg melibatkan gula? aish habis rajin pon aku tunag 3in1 je... xde masal rajin aku nk ceduk2 gula buat air teh ke apa kan.. even seriously setiap hari stranger tu buat air utk sarapan. mana aku teguk.. melainkan sarapan sama2 la... hari minggu biasanya sarapan kat luar so.. mmg la aku x pnah teguk air dia buat.. yep.. aku mmg jahat... aku x suka dia.. so what?? igt dia suka aku??? blah.... aku bukan bodoh utk menilai.. aku tahu dia x suka aku.. malah aku tahu ada satu sudut dihati dia cemburu dgn aku.. ade aku kesah?? kau stranger je kot...

td bising ckp cincin dia hilang.. awat? nk tuduh aku pulak? nak aku baling barang kemas aku yg melambak2 ni kat muka dia ke?

besok daddy ada seminar di putrajaya seminggu... aku test hari rabu... maka 4 hari aku perlu hidup dlm rumah ni tanpa ayah? senang citer... typical mak tiri.. ko tgk citer melayu ke indon ke hindustan ke... bila bapak xde maktiri buat apa?? dia xde la nk dera aku secara langsung... tp secara x langsung... aku pon biasanya x mengadap muka dia bila ayah xde.. tp lama sgt 4 hari tu.. kalau boleh lepas test terus balik rumah la... xnak tunggu lebih lama lg... ouch...

td dia mcm bertengkar la dgn daddy... aku buat2 x dgr tp pasang telinga.. aku suka satu ayat dia "saya rasa mcm orang asing" Hah!!! TEPAT SEKALI.. kau memang stranger... lama dah aku ckp.. xnak percaya... haha.. puncanya dia nk ikot daddy pegi seminar seminggu tu... takot bapak aku ade bini muda kat sana latu..sanggup tu nk cuti kerja.. ahaha.. ok ini lawak...

k bye... countdown 4 hari... tapiiii.. pastu menderita masalah lain pulak bila da balik dungun... erm... sesungguhnya tempat paling indah adalah shah alam... huhu.. tempat aku bebas.. aku sanggup study bersusah payahnya di shah alam.. dr mengalami masalah jiwa raga bersama stranger ini.. huhu

No comments:

HiDup HaNyA SeKali!