Thursday, February 2, 2012

cikgu cikgi

ok aku masih x paham kenapa x leh upload gambo ni wahai blogspot.. ade kna cubit ni kang...
lantak kamu la kan...
seperti biase.. pergi kelas memandu yg membosankan.. sebab kena tunggu2 ni aku mmg pantang sebenarnya..
depan cikgu tu aku sengih jela... dalam hati macam nk bakor je syarikat tu ahaha...

kali ni spesel post utk seorang cikgu yg aku "SAYANG" sgt ni.. first day dia amek aku kat ofis bawak pegi track latihan... burp.. burp.. burp.. aku dgr suara dia je aku da pening kepala.. loyer2 mcm nk muntah.. xtau kenapa... maybe sbb trauma dgn dia 2 tahun lepas... huh.. nama dia cikgu akim... muda lagi.. tp dari kebuncitan perut dia berbanding 2 tahun lepas aku rasa dia dah kawen... muka xdela hensem sgt... ok jela... not bad.. biasala org kelantan manis2 mcm masakannya jugak...

dia selalu bajet dia hensem dan jadi kegilaan pelajar... maka dia ni agak kerek.. ade yg gedik duk menggedik.. ada yg menyampah mcm aku ni... maka tersampah la dia... tp Nabi da pesan.. benci org biar berpada... maka aku pon berpada kan lah kebencian itu.. set balik minda.. aku x benci dia.. xbenci.. xbenci la.. suka.. suka.. suka..

maka arini aku xdela benci sgt ngn dia... ahaha.. boleh pulak gitu... dia tnya aku td.. semalam balik ngn sapa, dia tercari2 aku la konon.. kononnya terkejut dia balik aku da xde.. aik... nama aku pun x ingat.. ceit... dulu dia igt.. skrg tak ingat da.. da tua agaknya.. pastu aku ckp balik ngn drebar... so what...??? sebuuuuk je.. suke ati la nk balik ngn sapa... aish...

mengikut perbincangan antara pelajar tadi.. ramai kata dia ni garang... aku x rasa dia garang.. aku rasa dia gila... ahaha.. atau bahasa lembutnya psycho... sbb dia suka marah... tapi dia marah penuh sopan santun.. yg akan buat aku rasa cuwak... dia ni kenapa?? marah ke? emphasize sesuatu pon mcm nak marah xnak marah.. nak marah tu naikkan sikit suara je cikgu.. ini nak marah mcm suruh makan nasi.. apekejad..? x blaja intonasi betol ni... aish..

arini dia dah x berkepit dkat sebelah aku da.. dia mcm da trust aku.. bg aku bawak sorang2.. haaaaoaaaa. merdeka... bila xde dia.. i mean dia kat luar kete.. semua ok.. semua settle.. perfect je... dia masuk je duk sebelah. dan2 kereta tu nak mampos.. adoi.. tensen..

kemudian second cikgu take over... yesss... cikgu ni muda jugak.. x ensem.. tp aku suka dia sbb dia ckp x guna loghat kelantan... so aku selesa la... nk bercakap... dia x stress.. senyum n gelak je walaupon aku panjat divider... ahaha.. ok coool.. cikgu ni nama dia rizal.. bila da abes training dia suruh aku tunggu si akim tu jugak.. si akim nk anta balik.. apekejadnye?? xde2 aku nk balik sendiri.. pakcik drebar aku da tnggu... x kuasa aku nk tunggu si akim tu..

tiba si akim ni buat2 sweet plak... ajak solat kat surau kat track tu.. pastu dia azan.. bleh la tahan suara.. what?? err... time tu aku ckp.. ok2.. pastu dia pegi je azan.. aku pon berdesup balik ngn pakcik drebar... call cikgu besar ckp aku da balik.. bla2.. uruskan cepat sket test aku. aku da terror da.. aish... nnt kang x terrer balik kang susah...

ok conclusion aku xdela benci sgt ngn si akim tu.. cuma kurang berminat cara dia... aish.. sakit ati... rasa nk sekeh.. ahaha... kalau mampu da lama aku sekeh...

esok cuti.. yeay melompat.. ari sabtu ade klas balik.. adoi.. so aku kna buat betol2... cun2.. baru la si akim tu x potpet2.. maka jiwa aku tenang.. dan aku xde menyampah dgn ddia... ok x lama da pon kna mengadap... kang x mengadap rinsu pulak kan... cesss..

adios.. bapak aku ni x balik2 lg dr KL... busen... huh... bye2 wassalam

No comments:

HiDup HaNyA SeKali!