Saturday, June 18, 2011

3rd sitting... taubat daaa


Assalamualaikum sahabat2, peminat2, follower yg x seberapa, stalker2 dll.
memandangkan semalam 17 Jun.. semua pelajar degree n phD da ley tgk result.. memandangkan mereka juga seboook hapdet pasal result exam mereka... maka aku pon nk ikot trend la jgak kan..

bila org tnya cemana result ko?? aku jawab ok.. ok.. dan ok... ok jela.. walaupon x segempak para cendekiawan2 kan... orang kata lepassss la.. lepas?? lepas la.. lepas la sume paper part 5 bagi membolehkan aku meneruskan paper part 6 tanpa sebarang masalah. xde sangkut menyangkut.. huih tanak grad lambat dr org wey... tp lau da gitu takdirnye nk wat cemana kan..

tapii.... ade yg 3rd sitting.. iaitu paper tanah kedua.. ooh kenapa la aku ni bengap tanah ni... haha.. bukan bengap hoke,, cuma itulah pengorbanan,,, demi paper part 5 aku telah mengorbankan paper tanah 2nd sittiing... sebab x ckup masa suka study last minit.. xde gap ngn paper lain.. maka aku telah decide utk korban paper tanah berbanding paper part 5.. yg bole membuatkan aku sangkot prerequisite paper part 6 kan..

lagi satu.. bukan salah paper part 5 pon.. mmg salah aku yg selalu abaikan paper tanah tu... masuk kelas R bukan cara yg baik utk aku.. sbb psychology nya aku mmg rasa sgt failure bila masuk kelas tu.. rasa bodoh dan sebagainya... da la minggu ke tiga baru masuk kelas.. pastu first time masuk kelas leh x rasa nk nanges dlm kelas tu.. tp sabor jugak.. tahan2... kesibukan project paper lg buat aku abaikan paper tanah itu.. siannn dia... ni tahu dek 2 org pakar tanah sepupu aku tu kompem kna kutuk.. hoho. dorg selalu ckp tanah tu kacaaang je.. korang da lepas kacang la.. aku ni kacang tanah tau x.. hoho..

xpe2 peluang ketiga x selalu dtg... bila ada kita grab la.. utk 3rd sitting aku xkan amek klas R lagi.. trauma kot.. igt menyenangkan... malah menyusahkan... so... utk kali ketiga ni aku akan masuk kelas biasa.. kelas ngn junior.. x kesah la.. x malu pon.. dari aku jd gila kat kelas 5R kan.. haha... lagi pon duk kelas junior ni motivasi yg baik.. utk aku belajar balik dari awal.. dan utk junior2 yg menatap aku.. kompem bleh psycho2 dorg ckp land 2 ni susah... akak da 3rd sitting beb... hah.. takot x?? takot x?? lau takot belajar bebetol ye.. pastu utk topik yg da handal bleh la buat2 terrer dlm kelas kan... hehe...

wateber la.. cik cahaya petunjuk... sorry x gitau ko.. aku cuma nk sedapkan hati aku dan bahagiakan ko... xnak ko tau kegagalan kali kedua aku ni.. aku janji aku belajar bebetol next sem.. tq sebab selalu support aku... dan ko buat aku rasa sangat malu dengan kegagalan ini... hmm malu ngn ko..

*mengapakah Int Law aku lagi bagus dr Juris dan Asso.. sedangkan IL la makhluk paling aku x nk muntah dlm byk2 paper tu... dan yg paling aku rasa xde harapan.. maybe paper lain tuterlebih kompiden kan.. hoho.. layan je.. janji lulus.

wassalam

1 comment:

A.N.I.S S.U.R.A.Y.A said...

chaiyook aten!, pena rasa gak macamana aten rasa. fhm2..aten kuat kan, lebih kuat dr semua org. yang bole menempuh segala-gala. kuatkan semangat dan azam dan insyaAllah kejeyaan milikmu. hanya perhatian dr jauh dan doa saja yang dpt dititipkan. pape share ehh.. u go girl!!!! :)

HiDup HaNyA SeKali!